הרב עמיחי אליהו מגדיר מטרות: "נכניס תכנים לחינוך"

    אסתי פלד No Comments on הרב עמיחי אליהו מגדיר מטרות: "נכניס תכנים לחינוך"

    מועמד מפלגת "עוצמה יהודית" לכנסת הרב עמיחי אליהו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צריך לקחת תקציבים קיימים של מערכת החינוך ולהפנות אותם לתוכן חינוכי יהודי. לחיזוק הזהות היהודית במדינה"

    צילום: דוד סיתהכל
    12:06
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on רגע של נוסטלגיה: הסופרת מנוחה בקרמן בשיחה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד מפלגת "עוצמה יהודית" לכנסת, הרב עמיחי אליהו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נצטרך לעבוד קשה בארבע שנים הבאות לדאוג להתיישבות ולפריפריה. זו בשורה משמעותית שאנחנו רצים עם בצלאל. הוא יפנה לציבור שלו ואנחנו לשלנו, החלום שלי שנביא בשורה חדשה של חיבור, שלדעתי היה צריך להיעשות לפני 20 שנה" פתח הרב אליהו.

    "יש לנו גם מצביעים שאינם חובשי כיפה, שחשוב להם הזהות היהודית. אנחנו מאד שונים מהבית היהודי של בנט. אנחנו באים עם מכנה משותף שורשי יותר. בשלב הזה מה שהכי חשוב לעשות זה להשיג 63 מנדטים של ציבור אמוני בבחירות הקרובות. האנשים שאנחנו מביאים רבים מהם לא יצאו לבחור בפעמים הקודמות, ועכשיו הם יחזרו".

    "אני רוצה להתמקד באנשים מנותקים מהיהדות, ולהשקיע בהם תקציבים להחזיר אותם למסורת ישראל. אני מקווה שנהיה משמעותיים , ונכניס תכנים למערכת החינוך. צריך לקחת תקציבים קיימים של מערכת החינוך ולהפנות אותם לתוכן חינוכי יהודי. לחיזוק הזהות. בנוסף, צריך להביא תקציבים לשיערי תורה, ולחזק את הישיבות הקדושות".

    "אמרתי היום למישהו שאם רוצים לכפות על החרדים לימודי ליבה, באותה מידה צריך להכניס אצל החילונים לימודי תורה, ואני נגד כפייה. הפעם יש לנו תכניות אופרטיביות עם משפנים שמלווים אותנו כדי שנדע להפנות תקציבים לדברים האלו".



    0 תגובות